preskoči na sadržaj
Termini individualnih razgovora

Odgojno-obrazovne organizacije koje žele biti suvremene i djelotvorne moraju uspostaviti partnerske odnose između svojih djelatnika i roditelja. Dobra suradnja navedenih aktera stvara pozitivno ozračje, odnosno siguran mikrosustav u kojem učenici mogu uspješno razvijati svoje kompetencije i napredovati. Kvalitetna suradnja između škole i roditelja očituje se u višestrukim dobrobitima za učenika: bolji školski uspjeh, redovitiji dolazak u školu, veća motiviranost za rad kod kuće, razvijanje pozitivnijih stavova i ponašanja, prevencija neprihvatljivih oblika ponašanja.

Dobrobiti za roditelje su također značajne jer roditelji su partnerskim odnosom sa Školom:

• bolje informirani o događajima u školi

• postižu pozitivniju sliku u očima učitelja

• daju doprinos kvalitetnijem radu škole

• jačaju svoje samopouzdanje i sigurnost u pružanju pomoći djetetu kod kuće

• postaju sudionici, a ne pasivni promatrači školskoga života svoga djeteta

Učitelji također imaju koristi od partnerskog odnosa s roditeljima jer:

• u roditeljima dobivaju saveznike u rješavanju problema

• postaju motiviraniji i zadovoljniji poslom

• postižu veće povjerenje roditelja

• imaju bolji ugled u društvenoj zajednici

Najčešći oblici suradnje roditelja i škole su:  roditeljski sastanci,  individualni razgovori s razrednicima, prema dogovoru s predmetnim učiteljima i stručnom službom Škole. 

Veselimo se suradnji na zajedničko zadovoljstvo!

U prilogu možete pronaći termine individualnih razgovora.

 

TERMINI INDIVIDUALNIH RAZGOVORA S RODITELJIMA

Molim roditelje da se najave razrednicima kada dolaze na individualne razgovore u školu. Ukoliko trebaju razgovarati s predmetnim učiteljima koji predaju učenicima od 1. do 4. razreda obavještavaju razrednika koji tada s predmetnim učiteljem potvrđuje termin razgovora i povratno obavještava roditelja.

 

Individualni razgovor s učiteljem određenog predmeta (od 5. do 8. razreda) roditelj dogovara na način da obavijesti razrednika koji tada potvrđuje termin s predmetnim učiteljem i povratno obavještava roditelja. Molim roditelje da se za konkretna pitanja, nejasnoće, načine ispravka ocjene (usmenim ili pisanim putem), uvid u pisane ispite znanja, ponašanje učenika na satu i sl. obrate predmetnom učitelju jer jedino na taj način mogu dobiti jasne, korisne i najstručnije povratne informacije.

 

Tražilica



Oglasna ploča

Kalendar
« Ožujak 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Korisni linkovi

Anketa
Koliko vremena prosječno na dan koristite računalo?









preskoči na navigaciju