Odgojno-obrazovne organizacije koje žele biti suvremene i djelotvorne moraju uspostaviti partnerske odnose između svojih djelatnika i roditelja. Dobra suradnja navedenih aktera stvara pozitivno ozračje, odnosno siguran mikrosustav u kojem učenici mogu uspješno razvijati svoje kompetencije i napredovati. Kvalitetna suradnja između škole i roditelja očituje se u višestrukim dobrobitima za učenika: bolji školski uspjeh, redovitiji dolazak u školu, veća motiviranost za rad kod kuće, razvijanje pozitivnijih stavova i ponašanja, prevencija neprihvatljivih oblika ponašanja.
Dobrobiti za roditelje su također značajne jer roditelji su partnerskim odnosom sa Školom:
• bolje informirani o događajima u školi
• postižu pozitivniju sliku u očima učitelja
• daju doprinos kvalitetnijem radu škole
• jačaju svoje samopouzdanje i sigurnost u pružanju pomoći djetetu kod kuće
• postaju sudionici, a ne pasivni promatrači školskoga života svoga djeteta
Učitelji također imaju koristi od partnerskog odnosa s roditeljima jer:
• u roditeljima dobivaju saveznike u rješavanju problema
• postaju motiviraniji i zadovoljniji poslom
• postižu veće povjerenje roditelja
• imaju bolji ugled u društvenoj zajednici
Najčešći oblici suradnje roditelja i škole su: roditeljski sastanci, individualni razgovori s razrednicima, prema dogovoru s predmetnim učiteljima i stručnom službom Škole.
Veselimo se suradnji na zajedničko zadovoljstvo!
U prilogu možete pronaći termine individualnih razgovora.
TERMINI INDIVIDUALNIH RAZGOVORA S RODITELJIMA
Molim roditelje da se najave razrednicima kada dolaze na individualne razgovore u školu. Ukoliko trebaju razgovarati s predmetnim učiteljima koji predaju učenicima od 1. do 4. razreda obavještavaju razrednika koji tada s predmetnim učiteljem potvrđuje termin razgovora i povratno obavještava roditelja.
Individualni razgovor s učiteljem određenog predmeta (od 5. do 8. razreda) roditelj dogovara na način da obavijesti razrednika koji tada potvrđuje termin s predmetnim učiteljem i povratno obavještava roditelja. Molim roditelje da se za konkretna pitanja, nejasnoće, načine ispravka ocjene (usmenim ili pisanim putem), uvid u pisane ispite znanja, ponašanje učenika na satu i sl. obrate predmetnom učitelju jer jedino na taj način mogu dobiti jasne, korisne i najstručnije povratne informacije.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obrazovanje, nastava |
• Učenici.com |
• Ministarstvo znanost... |
• Agencija za odgoj i ... |
• e-Škole |
• e-Dnevnik za učenike... |
Zakoni, pravilnici, ... |
• Zakon o odgoju i obr... |
• Pravilnik o načinima... |
• Pravilnik o osnovnoš... |
• Protokoli postupanja... |