Dan otvorenih vrata - Učenici i roditelji zajedno u školi
23.listopada ostvarili smo planirani jesenski Dan otvorenih vrata.Dvanaestu godinu za redom planiramo i ostvarujemo uključivanje roditelja u integriranu nastavu na zadovoljsvo učenika 1. I 2. razreda.Takva suradnička nastava pridonosi razvoju samopouzdanja učenika i čini nastavu zanimljivom.
Ključna tema istraživanja je bila ČOVJEK I ZEMLJA = ŽIVOT
Zajednička integrirana nastava prirode i društva,sata razrednika i izvannastavne aktivnosti,započela je u učionici,a završila na terenskoj nastavi kod OPG Kovačić-razgledajući farmu krava.
U UČIONICI….
Što sve znamo o jeseni ,radovima u jesen,plodovima zemlje,utjecaju čovjeka na mijenjanje prirode,gospodarska dimenzija –GOO,povezanost prirode i čovjeka…. Kroz pitalice,raspravu,pjesmu,igru...
NA FARMI
Kakvi su putevi mlijeka?
Gdje počinje mliječna staza?
Saznali smo na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu Kovačić.
Koliko ih samo ima?Začuđeno su gledali i slušali priču o uzgoju krava,radu na farmi,čime se hrane,zašto kažemo da su i one povezane sa plodovima zemlje i radom čovjeka….
Što je to muzilica,a što laktofriz?
Sve nam je gospođa Kovačić lijepo objasnila.Put mlijeka,važnog nama za život ne počinje u trgovinama,već ovdje na farmi i treba puno ljubavi,volje i rada čovjeka.
ČAŠA ZDRAVLJA
S mlijekom započinjemo život!
S čašom finog,svježeg ,upravo danas pomuženog mlijeka završili smo današnje zajedničko istraživanje. Svima nam je bilo jasno da su čovjek i priroda povezani i zajedno čine ŽIVOT.
Učiteljica Marija Leček
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Obrazovanje, nastava |
• Učenici.com |
• Ministarstvo znanost... |
• Agencija za odgoj i ... |
• e-Škole |
• e-Dnevnik za učenike... |
Zakoni, pravilnici, ... |
• Zakon o odgoju i obr... |
• Pravilnik o načinima... |
• Pravilnik o osnovnoš... |
• Protokoli postupanja... |