preskoči na sadržaj
Vijesti

„Vratišinec u srcu“


Kako potaknuti u učenicima ljubav i ponos prema rodnome mjestu i ljudima koji u njemu žive? Kako biti, iako mali, aktivni član zajednice? Tim pitanjima bavili su se učenici drugoga razreda još na početku školske godine. Ideja po ideja i osmišljen je projekt koji daje odgovore na ta pitanja: “Vratišinec u srcu“. Krenuli smo s upoznavanjem prometnih znakova  te cestovne signalizacije u rodnom mjestu. Tijekom zime istraživali smo svoje obiteljsko stablo i razvijali osjećaj pripadnosti i poštivanja obiteljskog nasljeđa. Nastavnim planom predviđeno snalaženje u vremenu te temu godina i kalendar učili smo na svoj način: na satu likovne kulture izradili smo  kalendar aktivnosti u Vratišincu tijekom godine. Na satovima dodatne nastave hrvatskog jezika uči se i pišu radovi na domačoj,vrtišinskoj rejči. Uslijedilo je proljeće u zavičaju povezano s upoznavanjem ustanova i građevina koje su kulturna baština našeg mjesta. Preostaje nam još istraživanje čime se to Vratišinčari bave tj. upoznati različita zanimanja kroz zanimanja svojih sumještana te uključivanje u ekološku akciju proljetnog čišćenja okoliša škole. Ipak, najponosniji smo na dio projekta koji uključuje djecu u kulturno-društvene, humanitarne i ekološke aktivnosti. Učenici se rado odazivaju pozivima Općine ili udruga (Župni Caritas,Mješoviti pj.zbor dr.V.Žganec,Udruga mladih,...) te redovito obogaćuju program svojim nastupima ili uključivanjem u njihove aktivnosti.

Cijelo ovo vrijeme neizrecivo je zadovoljstvo pratiti kako naš premili zavičaj raste u srcima malih Vratišinčara i postaje sve veći,veći,veći,..

Daliborka Tuksar, razredna učiteljica 2.r.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lidija Kovačić Faić   datum: 27. 3. 2017.

Tražilica

Oglasna ploča

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Korisni linkovi

Anketa
Koliko vremena prosječno na dan koristite računalo?









preskoči na navigaciju