Školski tim za kvalitetu

Osnovna funkcija samovrednovanja škole je unapređivanje odgojno-obrazovnog procesa te podizanje razine kvalitete škole u svim područjima njezina djelovanja. Kvaliteta obrazovanja temelj je „društva znanja“ tj. društvene zajednice koja svoj razvoj temelji na obrazovanju i znanju.

Da bi ostvarila svoju misiju – uspješno učenje i optimalan razvoj svojih učenika – škola mora obratiti pozornost na aspekte svojeg djelovanja koji proizlaze iz sljedećih 11 najvažnijih faktora (Sammons i sur., 1996.):

  1. Profesionalno, visokostručno rukovođenje
  2. Zajednička, usuglašena vizija i ciljevi
  3. Povoljno okruženje za učenje
  4. Usmjerenost na učenje i poučavanje
  5. Visoka očekivanja
  6. Pozitivna potkrepljenja, poticanje, motiviranje
  7. Praćenje napredovanja
  8. Prava i odgovornost učenika
  9. Svrhovito podučavanje
  10. Škola kao organizacija koja uči
  11. Partnerstvo škole i doma tj. obitelji

Što našu školu čini dobrom školom? Kako bi odgovorili na to pitanje u školi provodimo samovrednovanje našeg rada, a sve s ciljem kako bi na strukturirani način analizirali, interpretirali i vrednovali vlastiti rad. Samoanalizom  prepoznajemo vlastite razvojne potrebe i poduzimamo mjere za unapređenje našeg odgojno-obrazovnog rada. Škola koja dobro poznaje sebe (svoje dobre i manje dobre strane) lakše se nosi s problemima koji su sve više prisutni u današnjem modernom društvu (izazovi AI, mentalno zdravlje mladih, sigurnost u fizičkom i virtualnom obliku…).

Tim za kvalitetu preuzima i vodi samovrednovanje. Članovi školskog tima razmatraju postojeće stanje, prikupljaju podatke, organiziraju SWOT analize, potiču otvorene rasprave, postavljaju ciljeve, dogovaraju metode i postupke kako bi potaknuli pozitivne promjene.

Članovi tima za kvalitetu u šk. godini 2024./2025. su:

  • Maja Lukman Šprajc, prof., ravnateljica škole
  • Sandi Martinjaš, mag.paed., stručni suradnik pedagog
  • Daniel Dobranić, prof., učitelj njemačkog jezika
  • Ivia Trupković, mag. cin., učiteljica TZK
  • Martina Kuretić Sedlar, prof., učiteljica geografije
  • Marina Mrazović, prof., učiteljica likovne kulture (uč. mentorica)
  • Željka Novak, nast., učiteljica razredne nastave
  • Andrijana Jakopić, mag.prim.educ., učiteljica razredne nastave

Voditelj tima za kvalitetu je Sandi Martinjaš, stručni suradnik pedagog.

Na temelju provedene SWOT analize naš tim za kvalitetu izradio je Razvojni plan škole koji se nalazi u prilogu.

Također izradili smo naš novi moto, viziju i misiju škole.

Kroz proces samovrednovanja želimo postati još bolji i uspješniji u našem radu, a sve kako bi naši učenici kroz radoznalost stekli što kvalitetnije i sveobuhvatnije obrazovanje!

Skip to content